Sojusz Bez Nazwy

Forum Sojuszu Bez Nazwy

Ogłoszenie

Witaj, jeżeli chcesz założyć konto, wyślij mi PM w grze (JakubWędrowycz) z pożądanym loginem i adresem email.

#1 2008-01-07 12:25:30

Doc

Użytkownik

Zarejestrowany: 2008-01-06
Posty: 8
Punktów :   

Bohater

Siemka, nie ukrywam że jest to mój Travianowy debiut więc chciałem się dopytać bardziej doświadczonych.

Obecnie mam ok 20 falang i zacząłem produkcję mieczników. Surowce prawie wszystkie na 5 poziomie.

Pytanie jest następujące: w którą stronę najlepiej się rozwijać w obecnej chwili ?
- farmienie i za zdobytą kase dobudowywanie woja
- farmienie i rozwijanie surowców za tą kasę

jeśli produkcja woja to czy:
masowo falangistów (taniocha)
mieczników + falangi
upgrade i skupienie się na gromach teutatesa - jak narazie nie wydaje mi się żebym miał kasę na takie wojo

No i zgodnie z tematem, warto budować bohatera ? Czy chodzić nim na grabież czy trzymać w wiosce.

Pzdr
Doc

Offline

 

#2 2008-01-07 12:42:24

Galanonim

Użytkownik

Zarejestrowany: 2008-01-06
Posty: 8
Punktów :   

Re: Bohater

Ja podarowalem sobie miecznikow wogole i zrobilem gromy odrazu, sa bardzo szybkie (ponad 3 razy szybsze od miecznikow!) wiec ich produkcja sie szybciej zwroci, pozatym sieja pogrom wsrod palkarzy tak samo bohatera najlepiej narazie zrobic z groma, bedzi mogl z nimi biegac na farmy i zdobywac doswiadczenie
Falangi zrob najlepiej tak 12-15 to nikomu nie bedzie sie oplacalo Cie atakowac i rozwin sie do gromow. Przynajmniej ja tak uwazam

Offline

 

#3 2008-01-07 19:06:51

Red_Balrog

Administrator

6002959
Zarejestrowany: 2008-01-02
Posty: 24
Punktów :   

Re: Bohater

z gromami jest tylko ten szkopół że strasznie ich żal jak się straci;) mieczników czy falang mniej...jeśli chodzi o bohatera to w naszej okolicy jeśli chodzi o farmy prawie żadna nie stawia defa;)a co za tym idzie niema defa niema expa;)jeśli uderzysz w budowę woja takie że tak powiem cięższego(które więcej żre) to koniecznie pole na 5 i przynajmniej pierwszy poziom młyna;) moi pałkarze w cholere jedzą i dlatego większość zboża muszę dobierać na farmach;) jeśli chodzi o farmienie właśnie to przede wszystkim obliczaj sobie udźwig...np. czy więcej surowców przyniesie Ci 20mieczników czy 4gromy i co lepiej wychodzi cenowo dla Ciebie...to ze względu na to właśnie że farmy tak jak mówie nie stawiają w okolicy defa...a skoro nie stawiają to tak jakbyś wysyłał tam tylko tragaży po swoje;) a tragaż jak to tragaż musi dużo dźwigac i byc tani;) dlatego nic dziwnego że ja np dopiero teraz zaczynam szkolić paladynów bo jak dotąd nikt mnie nie zaatakował(dlatego też jestem gdzieś przy końcu w statystykach DEF) a i ja sporadycznie się na opór natykałem który moi pałkarze roznosili bez problemu;) Travian to jednak w sporej mierze gra na myślenie więc życzę miłej zabawy w decydowaniu;)

Offline

 

#4 2008-01-08 11:51:32

qzaj66

Użytkownik

Zarejestrowany: 2008-01-03
Posty: 3
Punktów :   

Re: Bohater

Jak Cie nie atakuje nikt to buduj surowce.
Jak masz naloty to zalecam zapoznanie się z instytucj a AS.

Offline

 

#5 2008-01-08 18:37:46

Red_Balrog

Administrator

6002959
Zarejestrowany: 2008-01-02
Posty: 24
Punktów :   

Re: Bohater

A wracając do bohatera bo chyba tego tematu nie poruszyłem...na początku gry nie jest konieczne budowanie bohatera...z jednej strony jest dobrze go robić bo nie wiele kosztuje a zawsze może już od początku nabijać expa...tyle że z tym nabijaniem na początku wszyscy wiemy jak jest;) rzadko się na defa natrafia...ale jeśli już zrobisz bohatera to niema sensu go w osadzie trzymać bo i po co? nawet jak Cię atakują dużo to moim zdaniem niema sensu na początku robić defensywnego bohatera...

Offline

 

#6 2008-01-08 18:45:49

Galanonim

Użytkownik

Zarejestrowany: 2008-01-06
Posty: 8
Punktów :   

Re: Bohater

Z bohaterem jest tak ze na poziomie zerowym mozemy w dowolnym momencie zmienic rozklad punktow, co jest niesamowicie korzystne
Np. ja mam bohatera z groma i jak dam max do ataku to ma on 550 offa, pozniej mozna zmienic na regeneracje, zeby sie szybko podleczyl i znow na atak lub defa A przeciez 550 ataku na poczatku gry to dosc sporo, troche wiecej niz 6 gromow (90 kazdy)

Offline

 

#7 2008-01-08 19:28:38

JakubWędrowycz

42!

3115686
Zarejestrowany: 2008-01-02
Posty: 5
Punktów :   
Jabber: dodek@core.segfault.pl

Re: Bohater

Ja od początku pakuję w bonusy - ilość punktów ataku szybko traci na znaczeniu.


— W łeb go czymś ciężkim, zanim się obudzi! Z wypadku jedzie, nikt się nie przyczepi do obrażeń...
Podwładny wyciągnął z szafki specjalnie naszykowaną cegłę i przyładował leżącemu w głowę.
— Bez skutku, ciągle oddycha.
— Złam podstawę czaszki. Co ty, pierwszy dzień jeździsz w pogotowiu?

Offline

 

#8 2008-01-08 19:46:47

Red_Balrog

Administrator

6002959
Zarejestrowany: 2008-01-02
Posty: 24
Punktów :   

Re: Bohater

Bonusy to rzecz w którą warto inwestować tak na bohaterze jak w kuźni czy zbrojowni...bardzo przydatna rzecz zwłaszcza na późniejszym etapie gry a ludzie często nie inwestują w upgrady bo nie widzą od razu wymiernych korzyści a to błąd.

Offline

 

#9 2008-01-08 22:38:19

Ferek

Użytkownik

2620479
Skąd: Jelenia Góra / Wrocław
Zarejestrowany: 2008-01-05
Posty: 3
Punktów :   

Re: Bohater

Nie zgodzę się z Tobą. Na początku nie opłaca się inwestować w upgrady, dopiero później  gdy już mamy stabilną sytuację ekonomiczną.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.metalocalypse.pun.pl Sf game lochy obrazy jednorożec pożywienie www.pfc2d.pun.pl s6310plsamd1 root